A linkmarketingről röviden

Mi is az a linkmarketing?

Az emberek számára kicsit megfoghatatlan dolog a linkmarketing. Felmerül a kérdés, hogy miért is szükséges és nagyon fontos lépcsője ez a keresőoptimalizálásnak. 
A válasz egyszerű, mint a bot: 
Annál értékesebbek vagyunk a Google számára, minél több releváns honlapunkra mutató link lelhető fel az interneten.

Ahhoz, hogy jó legyen a Page Rank értéke a honlapnak (erről bővebb információt talál a blogon) szaporítanunk kell ezeknek a linkeknek a számát. Minél több és magasabb PR-el rendelkező, külső linkünk van, annál magasabbra jutunk mi is a találati listán. Azonban badarság azt gondolni, hogy csak ezt a módszert használva előrébb fogunk jutni. Ez a folyamat fontos, de a teljes folyamat csupán 20-25%-át teszi ki és számos összetevőnek teljesülnie kell, hogy valódi sikereket érjünk el vele.
Page Rank röviden:
PageRank az informatikában egy olyan algoritmus, amely hiperlinkekkel összekötött dokumentumokhoz számokat rendel azoknak a hiperlink-hálózatban betöltött szerepe alapján. (Ezt a számot szintén PageRanknek nevezik.)
A PageRank a Google internetes keresőmotor legfontosabb eleme. Larry Page és Sergey Brin (a Google alapítói) fejlesztették ki 1998-ban a Stanford Egyetemen.
Egy kicsit egyszerűbben:
A Google arra a feltételezésre épít, hogy a weboldalak készítői általában azokra az oldalakra linkelnek a saját lapjukról, amiket jónak tartanak, vagyis minden hiperlink felfogható egy-egy szavazatként a céloldalra.  Olyan mint a “partereink” gomb alatti tartalom. 
Minél több szavazatot kap egy oldal, annál fontosabb, de azt is figyelembe kell venni, hogy a szavazatot leadó oldal mennyire fontos. (Ez egy rekurzív definíció: az a fontos oldal, amire fontos oldalak mutatnak.) A PageRank a fontosság számszerűsítése. Minél magasabb, annál jobb!
Miért fontos, hogy szakember végezze a linkmarketinget, vagy alapos oktatást kapjon róla?
Most ugye arra gondol, hogy ez nem is olyan nehéz. Azonban nagyon könnyen el lehet rontani! Nem mindegy, hogy milyen tartalmat hova linkelek, és az sem mindegy, hogy milyen elnevezéseket használok. Ha már megpróbálta és elrontotta, akkor nagyon nehéz azt kijavítani.
Csak egy példa:
• Megfelelő oktatás, vagy szakember hiányában az oldalt általában 10-20 katalógusba tudják elhelyezni, és ott is rossz szisztéma mentén haladva.
• Ha egy szakember végzi ezt, vagy megfelelő felkészítéssel Önre bízza, akkor a fenti mennyiség akár tízszeresét is el lehet érni.

Ízelítő webdesign csomagjainkból

Szolgáltatásaink

  • Weboldalkészítés
  • Keresőoptimalizálás
  • Marketing tanácsadás
  • Katalógusok, prezentációk készítése
  • Komplett reklámgrafikai megoldások
  • Hang- és képanyagok digitalizálása
  • Reklámfotózás
  • Nyomtatás

Kapcsolat

info@honlap-keresooptimalizalas.hu

+36 20 951 0000

Skype: wellnessdesignkaposvar

Fax: +36 82 555 501

7400 Kaposvár, Egyenesi út 5.