Hogyan is induljak?

keresőoptimalizálás nem könnyű dolog, mint már azt kifejtettem a tévhitek toplistában. Ezért most megkönnyítem Önnek a döntést ebben a bejegyzésben! A továbbiakban két példát fogok bemutatni:
Hogy kezdjem ha még nincs honlapom?

Mi van, ha már van honlapom, de nem található meg sehol?
A történet akkor a legegyszerűbb, ha még Önnek nincs honlapja, azonban az esetek többségében egy fél, vagy egyáltalán nem jó megoldású honlappal találkozom. Nos, itt már nehezebb a dolog. De miért is?


Még nincs weblapom, ezért nincs problémám!
Egészen addig míg bele nem futunk egy olyan cégbe, aki gyönyörű honlapokat készít, azonban nem jártas a keresőoptimalizálásban. Na itt kezdődik a probléma.
Ebben az esetben Ön megrendeli álmai honlapját, el is készül, azonban csak egy dolog hiányzik, a látogató. Látogatók nélkül nincs látogatottság, és így nincs konverzió sem.
Voltaképpen nem volt értelme honlapot készíttetnünk súlyos összegért.

 

 

keresőoptimalizált weboldal haszonDe mi is az a konverzió? 
Tömören úgy fogalmaznám meg:
A konverzió látogató által generált bevétel, vagy eredmény. 
A teljes folyamat valahogy így néz ki: 
1.  A látogató a Google-ben, vagy link katalógusban keres.
2.  Megtalálja az Ön honlapját.
3.  Rövidebb, vagy hosszabb böngészés után pedig vásárol valamit a honlapról (egy webáruház esetén), vagy megrendel egy szolgáltatást.
Ezzel létre is jön a hőn áhított konverzió. Ez a cél, ezért van értelme egy weblapnak. Jó helyen legyen megtalálható a keresőkben, és bevételt hozzon.
Ezért célszerű olyan szakemberek segítségét kérni, akik nem csak a weblap megszerkesztéséhez, hanem annak keresőoptimalizálásához, látogatottá tételéhez is értenek. Hajdan még nem számított, hogy hányadik vagyok a Google találati listáján, nem volt még nagy prioritása az ügyfél illetve bevétel szerzésben. A cégvezetők inkább presztízsből  készítettek cégüknek honlapot. Ma már felgyorsult az üzleti világ, ma már egy honlap nem kuriózum, ezért fontos, hogy látogassák.

Most joggal merül fel a kérdés:
Miben kell “megfelelnie” egy jól keresőoptimalizálható honlapnak?

•    dinamikus felépítés
•    könnyen kezelhető adminisztrációs felület, amely segítségével gyorsan és hatékonyan tudok friss tartalmat elhelyezni a honlapon
•    meg kell felelnie a webes megjelenési szabványoknak (mindenhol -akár mobil eszközön is- egyformának kell lenni az oldal megjelenésének)
•    letisztult, könnyen átlátható grafikai szerkezete legyen
•    web-ergonómiailag kifogástalan legyen
Ezen elemek részletes taglalásával itt  még bővebben is foglalkozunk a későbbiekben.

nincs konverzió

 

Van weblapom, és nem látogatják. Mit csináljak most?


Ha már megtörtént a baj, nincs mit tennünk, hozzá kell fogni az átalakításhoz, vagy az átszervezéshez.

 



keresőoptimalizálás-ne-tedd     “akkor utána nézek a neten, hogyan is lehet ezt megoldani” 
o    Inkább forduljon szakemberhez, aki részletesen elmagyarázza Önnek, pontosan mit kell tennie, vagy elvégzi Ön helyett ezt a feladatot. Az interneten keringő segédanyagok kisebbik része kártékony lehet, a nagyobbik része nagyon jó anyag, azonban nem bontja ki teljesen a folyamatot, így úgy érezhetjük, hogy folyton falakba ütközünk.


keresőoptimalizálás-ne-tedd    “Szólok a Bercinek, az ért a géphez…” 
o    Berci lehet, hogy a géphez ért, de az online marketing egy komoly szakma állandóan változó szabályokkal, követelményekkel. Berci nem biztos, hogy eredményeket tud elérni, ami persze a kisebbik baj. A nagyobbik az, hogy elrontja a folyamatot, és később a szakember nagyon nehezen tudja azt kijavítani.


keresőoptimalizálás-ne-tedd    “Vissza megyek a weblapomat készítő céghez, hogy optimalizálja nekem azt” 
o    Ha cég szolgáltatásai között nincs benne ez az opció, vagy ha már úgy készítették, hogy erre nem figyeltek, akkor nem biztos, hogy jó ötlet. Ma már alap követelmény, hogy a weblapszerkesztő vagy a weblapkészítő cégen belül dolgozó munkatársak látogatottá tegyék az elkészült weboldalt.

Ízelítő webdesign csomagjainkból

Szolgáltatásaink

  • Weboldalkészítés
  • Keresőoptimalizálás
  • Marketing tanácsadás
  • Katalógusok, prezentációk készítése
  • Komplett reklámgrafikai megoldások
  • Hang- és képanyagok digitalizálása
  • Reklámfotózás
  • Nyomtatás

Kapcsolat

info@honlap-keresooptimalizalas.hu

+36 20 951 0000

Skype: wellnessdesignkaposvar

Fax: +36 82 555 501

7400 Kaposvár, Egyenesi út 5.