Mi az a Page Rank?

google page rank

Bizonyára már hallott róla, vagy futólag találkozott vele. A bűvös szám, a misztikus fogalom. Pedig nincsen itt semmiféle titok!
Page Rank definícióját tömören összefoglalva: Az oldalam fontosságának a mérőszáma a Google szemében. Minél nagyobb, annál jobb.
•    De az én oldalamnak mekkora?
•    Egyáltalán mekkora lehet?
•    Hogyan lehet növelni?
Természetes, hogy egymás után merülnek fel ezek a kérdések, most minden kérdésre válaszolok, szép sorjában.

A Page Rank a weboldal “értékének” mérőszáma
A képlet roppant egyszerű: (vagyis annak látszik)
Minél több külső hivatkozás (link) mutat a saját honlapomra, vagy annak különböző oldalaira, annál értékesebb vagyok a Google szemében. És ha jól sejtem most már kattint is, hogy regisztrálja magát pár katalógusba, de javasoljuk, hogy ne tegye, inkább olvasson még egy kicsit!
Természetesen neki lehet állni ész nélkül linkelni egy weboldalt, de nézzük csak, hány katalógust ismer? Hármat, négyet, esetleg hatot? Na igen, ez még édes kevés, csak minimális eredményeket tud majd felmutatni. Mi egy weboldalt 30-40 darab magas Page Rank értékű katalógusba szoktunk regisztrálni. És van itt egy nagyon fontos dolog, ami felett gyakran el szoktak siklani még az igazán lelkes linkbúvárok is. A linkek mennyiségén kívül számít a linkek minősége is.


Nem mindegy, hogy milyen oldalra likelem be az oldalamat! Ugyanis a linkem megjelentető oldalnak – link katalógusnak – is van egy Page Rank értéke.

Tételezzük fel az alábbi esetet:
Van egy 2-es Page Rank értékű oldalam, amit felregisztrálok egy 3-mas, 4-es Page Rank értékű oldalra, vagy link katalógusba. Ebben az esetben örülök,  mert a Google-nél szereztem egy piros pontot, növekedni fog weblapom fontossági mérőszáma.

És most tételezzük fel ezt az esetet:
Van egy 3-mas Page Rank értékű oldalam és beregisztrálok egy alacsonyabb értékű link katalógusba.  Mi történik? A Google “szemében” értéktelenebbek leszünk, hiszen kevéssé releváns oldalak hivatkoznak ránk.

google keresőoptimalizálásMiért van a Google-nek erre a Page Rank-ra szüksége?

A Google az alábbi elven gondolkodik: 
Ha valaki valamit keres, akkor szeretné megtalálni a legpontosabb választ vagy megoldást a kérdésére. Ha kevésbé fontos oldalak (mondhatni alacsony Page Rank érétkű oldalak) kerülnek a találati listák élére, akkor valószínűleg nem fogom megtalálni ott a megoldást. Mi következik ebből? Nem fogom használni a Google keresőjét, hiszen nem találtam megoldást a problémámra. Viszont ezt nem szeretné a Google, ezért kitalálta a minőségi rangsort, a Page Rankot.


Érdemes szakemberre bíznunk vállalkozásunk link-hálózatának építését!
Nos, biztos felmerült Önben is: “-Ez nekem is menne!” Azonban mivel Ön a cég vezetője, ezért ez nem az Ön dolga. Vagyis lehet az Öné, de akkor az alábbi költségekkel kell számolnia." (tételezzük fel, hogy az Ön órabére a cégben: 7000 Ft)

•    Elsajátítom különböző tudásbázisokból az interneten ezt az egész link-építős dolgot.
(minimum: 10 óra utánaolvasás)
•    Elkezdem felkutatni a lehetséges katalógusokat, link gyűjteményeket, adatbázisokat és regisztrálom az oldalam.
(minimum 17 óra)
•    Nézegetem a visszajelzéseket, új katalógusokat keresek azok helyett, akik elutasították linkemet.
(minimum 7 óra)
•    A végösszeg: 238.000 Ft


Ennyibe kerül Önnek ez a link építés és az alábbi közben felmerülő problémákat még nem is számoltam.
•    Nem megfelelő módon linkelek, nem a megfelelő kulcsszavakat használom, ezért kevésbé hatékony az eredmény.
•    Rengeteg helyről kapok elutasítást, nem vesznek fel a katalógusba.
•    Alacsony Page Rank értékű oldalakra linkelek és ezért az enyém sem növekszik.
•    Nem végzem közben ügyvezetői tevékenységemet, ezáltal a cégem nem csak a 238.000 Ft-tól esik el, hanem az ez idő alatt megszerezhető munka mennyiségétől is.

Velünk jobban jár!

•    Mi már birtokában vagyunk a szükséges tudásnak, ezért sokkal rövidebb idő alatt tudunk sokkal hatékonyabban dolgozni.
•    Ismerjük az összes releváns link katalógust és hírmegosztási portált, ezért nem kell keresgetnünk.
•    Mivel nagy hatékonysággal dolgozunk, linkjeink 95-97%-át azonnal elfogadják a katalógusok szerkesztői, nem kell újra próbálkozni.
•    Ön közben nyugodtan végezheti ügyvezetői tevékenységét, foglalkozhat azzal, amihez igazán ért, amit szeret csinálni.
•    Mi már 39900 Ft + ÁFA áron végzünk hatékony látogatottság növelést. Ennyi az ára legkisebb link marketing csomagunknak.
Ugye jobban hangzik, mint 238.000 Ft?

 

Ízelítő webdesign csomagjainkból

Szolgáltatásaink

  • Weboldalkészítés
  • Keresőoptimalizálás
  • Marketing tanácsadás
  • Katalógusok, prezentációk készítése
  • Komplett reklámgrafikai megoldások
  • Hang- és képanyagok digitalizálása
  • Reklámfotózás
  • Nyomtatás

Kapcsolat

info@honlap-keresooptimalizalas.hu

+36 20 951 0000

Skype: wellnessdesignkaposvar

Fax: +36 82 555 501

7400 Kaposvár, Egyenesi út 5.